martes, 1 de mayo de 2012

Sou Collonuts!

No m'agraden els adeus.
Encara que no siguin adeus, encara que siguin un " fins aviat" la sensació és la mateixa.

Aquests dies me n'he adonat de coses. Amb cadascun de vosaltres comparteixo coses molt diferents. És evident, no su iguals. Però tots sou imprescindibles. Aquests dies me n'he adonat que cap de nosaltres comparteix assignatures a la uni. Cadascú a seguit el seu camí però, seguim sent els mateixos de la primera Quimifarra i els mateixos que seiem a classe de Càlcul. I ens seguim veient i seguim fen coses junts. No tant sovint com voldríem però ho fem.

El Carles avui, quan ens em despedit m'ha dit algo que m'ha sobtat. "cuida't, ets un dels grans". M'ha fet pensar que em digués això. I si és veritat, tot és gràcies a vosaltres. Vosaltres em feu gran.



Aquest cap de setmana m'he adonat que faci el que faci amb vosaltres, tot té un color especial. És igual el que sigui. 





Sinó com s'explica que després d'un dia sencer fent el cabra per Utrecht el dia de "Queens day" suats i empapats de tot Baixem del tren, anem a petar al pati d'una escola de primaria a jugar la revenja de l'últim partit de bàsquet ( amb una visibilitat del 10 %) fins les 10 i mitja de la nit. Amb qui més ho podria fer això? no cal que busqueu, ja us ho dic jo. AMB NINGÚ.


Amb quí, si no és amb vosaltres, podria disfrutar recollint monedes del terra entre un mar de gots de plàstic, llaunes de cervesa i papers ,com si fossin el tresor més preuat del món, m'entres una munt de gent acaba la festa que ha començat a les 4 de la tarda?
Amb qui podria convertir un simple esmorzar en una interessant conversació on acaben sortint històries sorprenents dels nostres passats i que ens fan acabar posant al mòbil una cançó de "Paco Pil", "El Chivi" o la música de " Gladiator" en versió Pont Aeri?
Podria haver titular aquesta entrada " amb qui?". He fet be de no fer-ho, m'hagués fet pesat.

Només amb vosaltes podria esperar mitja hora dins d'una esglesia retinguts contra la nostra voluntat per una iaia, aparentment molt simpàtica i agradable, amb l'excusa de que ens ha preparat un concert d'Òrgan meravellós, on només falta que arribi l'organista.




Amb vosaltres tot flueix. Tot va a un altre ritme. Tot va al meu ritme. Sou diferents. Tots i cada un de vosaltres sou especials. Sou collonuts!






Amb vosaltres em sento especial. Em sento estimat, apreciat i valorat. Em sento part d'un grup genial i especial, em sento important en el sentit més humil i bo de la paraula.

La sensació que tinc ara mateix ja l'he experimentat altres vegades. Després d'uns dies insuperables, ara estic trist i alhora content.

El sentiment que predomina és el de tristesa, perquè heu marxat.

Content ho estic un munt encara que avui només faig cas a la part negativa del dia...ja sabeu.
Content perquè heu estat aquí. Content perquè us he pogut veure i abraçar. Ho estic perquè he passat un dels millors caps de setmana desde que estic aquí. Content perquè em feu feliç!


Sabeu de sobres que em costa demostrar els meus sentiments cosa que no significa que no en tingui. M'heu fet super feliç aquest cap de setmana. De veritat.

Moltes gràcies a tots. Us estimo!!!






P.D.: Ester i Álvaro, no m'oblido de vosaltres. Burros, no heu vingut! M'en deveu una ;).

2 comentarios:

  1. ohhhhh!!!! on són els klinex? jejeje
    Estic d'acord amb el Carles!
    Ets i seràs un dels grans! amb tu les peces encaixen a la perfecció dins d'aquest puzzle que formem i això no ho canviarà ni el temps ni l'espai ni la distància! Saps que hi som amb tu i hi serem sempre!

    Ha estat genial TOOOOOOOT el que hem viscut i com no el Paco Pil i la versió d'àera :D jajaja

    Un petonarru i estigues content perquè la nostra amistat és un fet real i persistent! Un somriure d'orella a orella i un brindis per les nostres vides! (que tot i que estan separades li seguim robant engrunes al temps per compartir súpers partits de bàsquet a les fosques!!! ).

    La maisi :P

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tuuuuu!!! Akbo de llegir el que has escrit en un descanset de thau, en el banc prenen el solet se man caigut mes d'una llagrima, pro son llagrimes d'alegria barrejades amb anyorança. Recordo grans moments del finde( quasibe tots ho hann estat) i mil i un moments dels 6 anys ke portem junts. Si que ets un dels grans, sempre et tenim a la ment i sempre surts en molts moments en k dies " osti si el Joan stigues aki diria, faria, ens estariem rient de..." pero tot te un temps, hem disfrutat molt fente la visita!! Ara toca això, i d'aki un temps ornarem a repetir moments junts!!!

      Aprofita tot el ke stas vivint, a vegades es pot fer dur, pero ens alimenta i ens fa creixer com a persones i ens fa adonar del valor que tenen les coses del dia a dia.


      Molts petooooonssss
      Iris*

      ( si tornes a escriure coses tan makes avisa ke agafare un paket de kleenex :p)

      Eliminar